خدمات پس از فروش

خدمات پس از فروش یکی از مهم ترین اصول در افزایش فروش و حمایت از مشتری می‌باشد که
توجه زیاد به این موضوع سبب حفظ مشتری و جذب رضایت مشتری می‌گردد.

خدمات پس از فروش اجاق گاز ، همانطور که از اسم آن مشخص می باشد، به کلیه خدماتی گفته
میشود ک پس از تعمیر اجاق گاز لوفرا یا هرگونه خدمت خدمت ارائه می شود.

در این مقاله قصد داریم تا در مورد نکاتی که در حمایت از مشتریان لوفرا سرویس موثر می‌باشد، صحبت کنیم.

خدمات پس از تعمیر لوفرا سرویس که باعث حمایت از مشتری می‌گردد، به شرح زیر است:
۱- پشتیبانی مشتریان در تمامی ساعات شبانه روز (۲۴Hour support)

۲ – پیگیری تمامی مراحل سرویس مشتری و ارائه راهنمایی به آنها

۳- توجه به ناراحتی و شکایات مشتریان در واحد حامیان مشتری
(مدیریت ارتباط مشتری یا CRM که مخفف عبارت Customer Relationship Management است)

۴- ارائه و اعلام تخفیف ها و پیشنهادات ویژه در جشنواره‌ها (Sales)

۵- توجه به پیشنهادات ارائه شده توسط مشتریان

همانطور که ارائه خدمات بهتر، از اهمیت بسزایی برخوردار است، اندازه گیری میزان رضایت مشتری در فواصل زمانی منظم اهمیت بالایی دارد.

با حمایت از مشتری و مشتری مداری ، تمامی نیازهای مشتریان را به طور کامل برطرف نموده ایم و

پیشنهادات آن ها را در امور این سامانه دخیل کرده‌ایم تا منجر به رضایتمندی مشتری گردد

پس از انتخاب یک شرکت خدماتی خوب، بیشترین دغدغه مشتریان، خدمات پس از فروش یا همان

نگهداری وپشتیبانی اجاق گاز است.

تربیت یک تیم مجرب و متخصص با ویژگیهای اخلاقی ورفتاری مناسب که بتواند باحفظ حرمت وایجاد

اعتماد وآرامش خاطر برای مشتریان، پاسخگوی مشکلات و ابهامات باشد ازجمله برنامه‌هایی است

که همواره دردستور کار شرکت لوفرا سرویس بوده است.

لوفرا سرویس خدمات پشتیبانی رابعنوان یکی ازمراحل اصلی چرخه حیات محصول وپل ارتباطی

پایدار بامشتریانش میداند و همواره مجموعه شرکت تمام تلاش خود رابکار گرفته تابا رفع ایرادات اجاق گاز لوفرا، شرایط لازم برای استفاده کاملتر مشتریان فراهم گردد.

رفع ایرادات اجاق گاز مشتریان تلفنی / حضوری / از راه دور

به محض تماس مشتری و درخواست ارائه خدمات، بصورت در لحظه اقدام به رفع ایراد اجاق گاز یاسوال مشتری ازطریق ارتباط تلفنی یا اتصال از راه دور به سیستم مشتری میگردد.

بطور میانگین درزمانی حداکثر تا ۲۰ دقیقه به۸۰ درصد ازدرخواست‌های مشتریان پاسخ مناسب ارائه میشود.

درصورتیکه نیازمشتری بگونه‌ای باشد که نیازبه حضور کارشناسان این واحد را داشته باشد

دراولین فرصت ممکن (۹۰ درصد درخواستها زیر یک روز کاری)، کارشناسان مجرب این واحد اقدام بحضور در محل مشتری ورفع نیاز ایشان خواهند نمود.

برگزاری دوره‌های آموزش تعمیر اجاق گاز
همزمان با تعمیر و سرویس اجاق گاز درمحل مشتری، واحد آموزش لوفرا سرویس متعهد به ارائه

دوره‌های آموزشی کار بااجاق گاز و فر به روشهای مختلف متناسب با نیازمشتریان می باشد

بازدید‌های دوره‌ای

دریافت نقطه نظرات کاربران و بکارگیری آن در جهت بهبود عملکرد اجاق گاز و تلاش برای بهبود

مستمر کیفیت محصولات وخدمات ارایه شده به مشتریان برای افزایش رضایت‌مندی آنان یکی

ازاصول اصلی فعالیتهای فراگستر محسوب میشود.

دریافت نقطه نظرات کاربران و بکارگیری آن در جهت بهبود عملکرد محصولات.

One thought on “خدمات پس از فروش

  • شیما

    سلام من اصلا از این اجاق گازراضی نیستم حدودا ۵ سال پیش ۷ریدم تا دوسالی که گارانتی داشت نزدیک به ۵ بار اومدن و فندکشو عوض کردن و هربار کلی پول ایاب و ذهاب دادیم ولی هر دوماه موتور فندکش دوباره می سوخت بعد از گارانتی هم اینقدر هزینش بالا بود که ترجیح دادم بی خیال فندکش بشم. واقعا حیف پول که به این گاز دادم و هر بار هم زنگ زدم و پیگیری کردم تعمیر کاری بدتر هز دفعه قبل فرستادن. کلی پول ایاب و ذهاب دادیم آخرم هسچ. هر شرکتی بود کالایی که اینقدر مشکل داشت رو مرجوع میکرد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *